Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 21:33 - "Животът на един музикант" част 1
Автор: soultrain Категория: Музика   
Прочетен: 3246 Коментари: 0 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Той се казва Калоян Димитров,но всички го познават под псевдонима “Ballan”.Роден е на 23 юни 1992 година в едно североизточно градче,наречено Търговище,но по-голямата част от живота си прекарва в Попово.В момента живее и учи във Варна,но продължава да танцува.Как танцува ли,след края на интервюто има и линк,за да му се насладите.А ето го и самото интервю!!

1.Кога и как започна да танцуваш?

Започнах още 1 ви клас с народни танци, майка ми ме записа. След като минаха 10 години в средата на народните танци спрях, докато един ден в даскало един съученик ми показа лунната походка на MJ и се влюбих и реших, че искам да се занимавам с подобен стил танци. След седмица практика почнах да правя лунната по-добре от моя съученик и тогава той ми каза "братле ти трябва да се занимаваш с това" и така вече 5 години до днес.
2.Спомняш ли си първия завършен танц,който записа пред камерата?

Да, спомням си. Беше през далечната 2009. Клипа беше за един турнир по Cwalk и интересното беше, че едва на 2 месеца практика, успях да победя опонента ми, който беше на около година и половина практика.
3.Откъде идва вдъхновението ти?

Най-често задавания въпрос към мен. Ами, просто вярвам в себе си и никога не се отклонявам от ясната цел която съм си поставил. "Искаш да бъдеш добър, тогава обувай кецовете и тренирай!"
4.Според теб,изразът че „Музикант къща не храни“,истина ли е?

Това е нещо което много ме притеснява, тъй като музикалните натури в България са доста неоценени и все пак казвам, ако имаш талант и си наистина добър, шанса да се реализираш е голям!
5.Идол имаш ли?Кой те е учил?

Идол не. Имам човек на който се възхищавам и който също ми дава стимул да продължавам с танците, а именно Маркийс Скот. Учил ме е ютуб и никой друг.
6.С кого искаш да танцуваш на сцената?

Маркийс Скор ака Nonstop.
7.Имаш ли някакъв скрит талант освен музикалния?

Има много неща с които се занимавам, но съм се насочил само и единствено към танците сериозно, и не мисля че съм чак талантлив в някаква друга сфера.
8.Наскоро те видяхме в клип към една песен на Део и Лео,разкажи ни нещо за това.

Познавам се от социалната мрежа с Део и Лео, гледали са доста мои клипове и като цяло ми бяха споделили, че е въпрос на време да се включа в някой техен проект и така. Беше първи музикален клип за мен и се надявам това да е едно ново начало за мен.
9.Как се става успял танцьор в България?

Най-вече с вяра. Много използвам тази дума и може би ставам банален, но съм безкрайно вярващ човек във всичко. Но ако трябва да сме реалисти, не става и без връзки... ФАКТ!
10.Картофи и бира или уиски с фъстъци?

Става и червено вино със сланина в компанията на дядката :)
11.Имаш доста гледания в музикалните сайтове,хората те харесват,как го правиш?

Съвсем не са много, но съм благодарен и на това което е в момента. Нямам рецепта, просто се стремя да надграждам с всеки изминал клип и да вкарвам нови неща, за да запазя интереса на хората. Никой не харесва еднотипни неща.
12.Пожелай нещо на читателите!

Живи ,здрави, много щастливи и маафака, никога не се отказвайте от мечтите си. Прекалено много талантливи хора се отказаха заради хорското мнение и завист, бъдете различни и докажете, че можете!  -BallaN- #dance4life 

Благодаря на Кокича за интервюто,ако ви е харесало,няма да се разсърдя и на един глас от вас,но и да няма...2ра част на рубриката ще имаааа... До скоро и очаквайте следващата седмица,ново интервю,а кой ще е гост,оставям на вас да познаете
J






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: soultrain
Категория: Други
Прочетен: 24923
Постинги: 14
Коментари: 1
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930