Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2013 23:13 - Какво иска да чува един мъж от жена си?
Автор: soultrain Категория: Забавление   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
0



 Какво иска да чува един мъж от жена си?

 


Прости ми, бях неправа !
Не се притеснявай, ще се оправя и с тримата: имам черен колан по карате.
Скъпи, убеден ли си, че пи достатъчно?
Не бърборя ли твърде много? А бе я да се разкарам!
С приятелките ми ти приготвихме изненада. Момичета, събличайте се!
Сестра ми иска да остане довечера у нас. Имаш ли нещо против, тя да си легне при нас?
Излизам за малко. Да ти купя бира.
Нима не трябваще в момента да си в кръчмата с Пешо?
Толкова мен възбуждаш, когато си пиян...
Виж какво, аз печеля прилично. Защо ти е да работиш? По-добре се научи да играеш на покер.
Мога ли да те помоля да отидеш на бар с приятелите си тази вечер?
Върви ни! Заложи на черно отново!
Ти си толкова секси, когато си махмурлия!
Я по-добре да пием по една бира и да погледаме мача, майната му на магазина!
Скъпи, дъщерята на съседите отново се пече на терасата, отиди и оцени балкона й!
Не, не, сама ще сменя маслото на колата.
Твоята майка е значително по-добра от моята.
Направи ми услуга, забрави за този тъп Свети Валентин, и си купи най-накрая нов джойстик!
Ама разбира се, отиди утре на лов в края на краищата годишнината от сватбата можем и догодина да я отпразнуваме!
Днес се записах на курс по йога, за да мога да си слагам краката зад главата. Специално за теб!
Хайде да се абонираме за Хъстлър?

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: soultrain
Категория: Други
Прочетен: 24905
Постинги: 14
Коментари: 1
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930